Programia - Tvorba e-shopů, shop, eShop, e-shop, B2C, B2B

MENUZAVŘÍT
Úvod Novinky Nový e-shop Wilier Triestina – přehledná a intuitivní designovka s cyklo vybavením

Nový e-shop Wilier Triestina – přehledná a intuitivní designovka s cyklo vybavením

Pekárková Sylvie 2.6. 2023

Značka Wilier Triestina má dlouholetou tradici a reprezentuje cyklistiku na skutečně vysoké úrovni. Jejich vybavení je kvalitní, moderní a lehké jako vánek a přesně tak měl vypadat a fungovat i jejich nový e-shop. Podařilo se. Tým Programie přivedl na svět nadčasový web, který přesně odráží potřeby a duši značky. Jak vypadá, čím vyniká a co všechno umí?


Historie cyklo vybavení Wilier Triestina

Historie Wilier Triestina sahá až do počátku 20. století, kdy značku roku 1906 založil Pietr Dal Molin v malém italském městečku San Fortunato. Jeho kola byla mezi místními i v blízkém okolí vyhlášená a popularita cyklo vybavení Wilier Triestina neustále rostla. Zejména v období po druhé světové válce byla jízda na kole velmi oblíbeným sportem i dopravním prostředkem, a tak netrvalo dlouho a světlo světa spatřil profesionální cyklistický tým Wilier.

V 50. letech však přišel propad z důvodu neuhrazení objednaných dodávek kol a značku musela převzít jiná společnost. Wilier Triestina pak čekal na svou renesanci až do roku 1969, kdy jej vzali pod svá křídla bratři Gastaldellové. Přibližně 200 km od italského Bari, ve městě Rossano se začaly znovu tvořit kvalitní, lehká a odolná kola, náhradní díly a cyklooděvy a česká pobočka se sídlem ve městě Otrokovice-Kvítkovice je zprostředkovává českým zákazníkům, kteří si tak mohou také dopřát kvalitu Wilier.

Přednosti nového e-shopu Wilier

Nový web Wilier.cz byl od samého počátku navrhován s důrazem na estetiku. Kola Wilier Triestina, jsou známá pro svou bohatou historii, funkčnost a neotřelý italský design, a právě tyto prvky chtěl klient přenést na jejich nový web. Výsledek vypadá následovně.

Čistý design a přehlednost

Výrazná typografie, osobitost a jednoduchost. E-shop Wilier v sobě zahrnuje všechny aktuální trendy moderních webů a především vyniká minimalistickým vzhledem a přehledným rozložením prvků na stránce.

Vedle charakteristické grafiky obsahuje homepage všechny důležitější informace:

  • megamenu s podkategoriemi,
  • rozcestník do kategorie kol a oblečení,
  • informace o značce,
  • prodejní bestsellery,
  • odkazy na nejdůležitější články.

Stejný dojem ve vás zanechají i ostatní stránky na webu – profesionalitu a kvalitu


Designová úvodní stránka


Minimalistické a přehledné menu



Patička se všemi potřebnými informacemi


Zákazník rychle najde to své

V kategorii kol najde návštěvník webu velmi rychle produkt, který splňuje jeho požadavky. Při hledání je možné využít rozdělení dle typu kol, třídění, filtry nebo přehled dostupných a nedostupných variant. Po najetí myši na obrázek kola lze ihned přejít do detailu produktu.


Přehledně řešená filtrace produktů


Každé kolo pěkně v detailu

Typickým znakem produktové stránky s kolem Wilier Triestina je velký obrázek, který doplňují základní informace – specifikace, rozměry, rám, odpovědi na často kladené otázky, soubory ke stažení, galerie obrázků apod.

Jestliže produkt není aktuálně skladem, je možné si u něj nastavit hlídání

Specialita e-shopu Wilier.cz: detail produktu má zcela odlišný vzhled u cyklistických kol a u oblečení. Fotografie kola spolu s podrobnými informacemi jsou přes celou šířku obrazovky, kdežto detailu produktu u oblečení je rozdělen do dvou sloupců.


Detail produktu – cyklo oblečení


Detail produktu – kolo


Minimalistický nákupní košík

Čím jednodušší je nákup, tím spíše proběhne. Nákupní košík na e-shopu proto zahrnuje jen tři kroky:

  • přehled produktů,
  • doprava a platba
  • zadání zákaznických údajů.


Košík – přehled


Košík – doprava a platba


Košík – kontaktní údaje


Zákazník má možnost nakoupit jako registrovaný, tak i jako neregistrovaný. Registrace má samozřejmě tu výhodu, že klient poté vidí své minulé nákupy ve svém profilu. Přihlásit se je možné klasicky přes e-mail nebo pomocí sociálních sítí (Facebook, Google nebo Seznam).


Přihlašovací stránka


Užitečné vychytávky

  • Rychlé kontakty – na sociálních sítích je možné jednoduše sdílet: adresu + telefon. Po kliknutí na červený čtverec s ikonou v pravém rohu na e-shopu se rozbalí pole s informacemi a s možností jejich sdílení.
  • Drobečková navigace – stylově vyřešená drobečkovka hned pod hlavním menu.
  • Přizpůsobené názvy – přes parametry Name1 a Name2 si klient odlišel text v katalogu a detailu produktu od textu v drobečkové navigaci a názvu stránky.


Inovace na e-shopu – Rychlé kontakty


Moderně řešená drobečková navigace


Název v katalogu


Název v detailu produktu


Text v drobečkové navigaci (stejný i v názvu stránky)


Spousta článků

O cyklistice je možné psát mnohé zajímavé články, a proto na e-shopu Willier.cz nesmí chybět ani blog, kde se odborníci mohou dělit o své bohaté zkušenosti. V detailu u článků v budoucnu přibude obrázková galerie kol, případně vazby na související články.


Názor klienta

„Prostředí webu je přehledné a intuitivní, takže se v něm zákazník jednoduše zorientuje a snadno najde vytoužený typ kola.

Web je kompletně napojený na náš interní systém Microsoft NAV tak, aby byla veškerá data zobrazovaná na webu aktuální a zákazník tak měl dokonalý přehled o tom, jaká kola máme skladem nebo na objednávku. Toto napojení výrazným způsobem usnadňuje práci i nám, protože se změny na web přenášejí automaticky.

Vzhledem k tomu, že stále více lidí používá k prohlížení webových stránek mobilní zařízení, je web optimalizován tak, aby se zobrazoval v nejlepší podobě i na nich.

Z nového webu jsme nadšení a dostává se k nám i velmi pozitivního feedbacku od našich klientů,“ doplnil Ludvík Kurečka, marketingový manažer společnosti KCK Cyklosport, pod kterou nový e-shop Wilier Triestina spadá.


Chtěli byste také přijít s novým webem, který vezme klientům dech svou rychlostí, moderním vzhledem, funkcemi a intuitivním ovládáním? Neváhejte a kontaktujte nás.

Chci nezávaznou kalkulaci