Při výběru zboží na e-shopu lidé mnohdy váhají a hlavou jim běží otázky, zda jim právě tato podprsenka dobře padne, jakou mají zvolit oporu u sportovní podprsenky na turistiku či in-line brusle a podobně. Když ale jejich nejistotu zaženete a poradíte jim správnou velikost, materiál a střih, tím spíše u vás nakoupí.
Jeden z našich klientů – Astratex – v posledních měsících větší měrou „zabrousil“ do rozvoje „rádcovského“ obsahu. Vytvořil novou šablonu vzhledu stránky, podle níž bude následně redesignovat i další stránky.
Jak šablona vypadá, v čem je jiná a proč se Astratex do této inovace pustil?Důvod vzniku nové landing page
Online poradna od Astratexu, kde mohou zákazníci najít užitečné informace a rady ohledně spodního prádla, už funguje řadu let a nyní nastal čas na její postupnou inovaci.
„Dlouhou dobu mělo přednost zejména technické, funkční a grafické ladění našeho e-shopu a obsah zůstával spíše v pozadí. Nová landing page (LP) ke kampani se sportovními podprsenkami byla jedním z prvních impulsů, abychom se obsahu začali věnovat více. Redesign dodá e-shopu, respektive jeho online poradně, modernější a uživatelsky přívětivější vzhled a rovněž přehledně nabídne důležité informace, které zákazníkům usnadní výběr produktů,“ prozradil důvod vzniku nové LP Martin Rogozný, Head of E-Commerce Development ve společnosti ASTRATEX s. r. o.
První větší inovace díky kampani se sportovními podprsenkami
Landing page byla cílovou „stanicí“ ke kampani se sportovními podprsenkami, kterou provázel hashtag #makamsastratexem a jejíž ambasadorkou se stala Iva Kubelková.
Kampaň byla podpořena sérií videí a běžela napříč sociálními sítěmi.
Ukázkové video z kampaně ► Co motivuje Ivu Kubelkovou k tomu, dát si do těla?
Cíle a přínosy nového vzhledu landing page
„Vedle kvalitních produktů chceme našim zákazníkům nabídnout také přidanou hodnotu – motivovat je ke zdravému životnímu stylu, ke cvičení a poradit jim s výběrem prádla a se správnou péčí o něj. Prostřednictvím naší online Poradny a nových specifických LP máme za cíl zvýšit spokojenost se zakoupenými produkty. Je větší pravděpodobnost, že si vyberou správně, když budou vědět, co opravdu potřebují,“ doplnil Martin Rogozný.4 hlavní části, ze kterých se LP skládá
Zákazníci zde najdou informace o tom, která sportovní podprsenka se hodí pro jaký druh pohybu a které produkty spadající právě do dané kategorie. Zkrátka všechny důležité informace na jednom místě.
Pojďme se na jednotlivé části podívat blíže.
Úvodní banner
Rozcestník
Popis druhu produktu
Výpis produktů a odkaz do e-shopu
Takto vypadá celá zmíněná LP ► Opři se do toho s Astratexem
Kvalitní předloha pro další stránky
Landing page pro kampaň #makamsastratexem není jen jednorázovým počinem, ale stala se šablonou pro úpravu dalších stránek. Je použitelná i pro jiná témata, než jsou sportovní podprsenky, a tím značně usnadňuje a zrychluje práci s novým obsahem.
Pokud také koketujete s rozšiřováním obsahu na svém e-shopu a nových LP, vyplatí se investovat čas do univerzálního vzhledu.
Inovativní myšlenky Astratexu přivádíme v Programii k životu a jsme rádi, že patříme do týmu, díky němuž se e-shop posouvá stále kupředu.