Důvod vzniku nové landing page

První větší inovace díky kampani se sportovními podprsenkami
Landing page byla cílovou „stanicí“ ke kampani se sportovními podprsenkami, kterou provázel hashtag #makamsastratexem a jejíž ambasadorkou se stala Iva Kubelková.Kampaň byla podpořena sérií videí a běžela napříč sociálními sítěmi.
Ukázkové video z kampaně ► Co motivuje Ivu Kubelkovou k tomu, dát si do těla?
Cíle a přínosy nového vzhledu landing page
„Vedle kvalitních produktů chceme našim zákazníkům nabídnout také přidanou hodnotu – motivovat je ke zdravému životnímu stylu, ke cvičení a poradit jim s výběrem prádla a se správnou péčí o něj. Prostřednictvím naší online Poradny a nových specifických LP máme za cíl zvýšit spokojenost se zakoupenými produkty. Je větší pravděpodobnost, že si vyberou správně, když budou vědět, co opravdu potřebují,“ doplnil Martin Rogozný.4 hlavní části, ze kterých se LP skládá
Zákazníci zde najdou informace o tom, která sportovní podprsenka se hodí pro jaký druh pohybu a které produkty spadající právě do dané kategorie. Zkrátka všechny důležité informace na jednom místě.Pojďme se na jednotlivé části podívat blíže.
Úvodní banner

Rozcestník

Popis druhu produktu

Výpis produktů a odkaz do e-shopu

Kvalitní předloha pro další stránky
Landing page pro kampaň #makamsastratexem není jen jednorázovým počinem, ale stala se šablonou pro úpravu dalších stránek. Je použitelná i pro jiná témata, než jsou sportovní podprsenky, a tím značně usnadňuje a zrychluje práci s novým obsahem.Pokud také koketujete s rozšiřováním obsahu na svém e-shopu a nových LP, vyplatí se investovat čas do univerzálního vzhledu.
Inovativní myšlenky Astratexu přivádíme v Programii k životu a jsme rádi, že patříme do týmu, díky němuž se e-shop posouvá stále kupředu.