Když máte zálusk na něco dobrého...? Zaručeně jdete na Grizly.cz. Na populárním e-shopu pomáhají lidem najít cestu ke zdravému životnímu stylu už 10 let. A právě letos se rozhodli, že nastal čas na radikální změnu svého internetového obchodu.
Nový responzivní vzhled e-shopu
Původní e-shopová platforma přestávala plnit požadavky raketově rostoucí společnosti, a tak spojili síly s námi z Programie. Společně jsme v šibeničním termínu postavili technologicky nadupaný e-shop v pět jazykových mutacích a B2B rozhraní pro dva státy. Dnes je Grizly perfektně připraven k další plánované expanzi na rakouský i německý trh.
Začtěte se do článku a zjistíte:
- co na Grizly v rozhovoru prozradil zakladatel Dominik Píchal,
- jaké konkrétní metody jsme během sestavování e-shopu použili
- i jaké inovace jsme vyvíjeli klientovi na míru. A že jich bylo
Oříškoví experti
První skořápku rozlouskl Dominik Píchal, majitel společnosti Grizly, v roce 2014. Tehdy začal prodávat jako přivýdělek při vysoké škole. Ze skladování ořechů ve svém pokoji ale brzy sešlo a díky velkému zájmu zákazníků je Grizly nyní společnost s 2 000 objednávkami za den.
Ořechy a plody si nechávají posílat z Keni i Vietnamu a u nás v Česku z nich vyrábí vlastní produkty jako třeba oblíbená ořechová másla. Kromě naší republiky dělá Grizly radost mlsným jazýčkům také na Slovensku, v Rumunsku, v Maďarsku a v Polsku.
Majitel raketově rostoucího e-shopu Grizly, Dominik Píchal
Rozhovor s CEO Grizly, Dominikem Píchalem, CMO, Petrem Miklíkem a CTO, Davidem Grusem
O SPOLEČNOSTI
Medvěda grizzlyho najdeme v názvu i logu společnosti. Proč vás prezentuje právě tohle zvíře?
Dominik Píchal: „Název Grizly jsme zvolili pro odlišení se od genericky znějících názvů ostatních prodejců, ale také kvůli unikátnímu způsobu stravování samotného medvěda grizzly. Putuje totiž volnou přírodou a přesně ví, kde a co sníst. Je to zkrátka ta nejdravější a nejzdravější šelma."
Říkáte si „oříškoví experti”. Zaměřujete se v sortimentu primárně na ořechy nebo to byl váš první produkt?
D.P.: „Naopak. Ořechy se přidaly až později. Trochu náhodou jsme objednali dvaceti kilový pytel kešu, rozvážili ho do balíčků se samolepkou Grizly a nahráli na e-shop. Jako kouzlem jsme vše obratem prodali, a tak jsme na nic nečekali a rychle se stali experty právě na ořechy (a také na semínka či lyofilizované ovoce)."
„Vydejte se na zdravou cestu životem”, hlásá vaše motto. Prostupuje zdravý životní styl i vašim týmem a žije tak i přímo vy?
D.P.: „Myslím si, že ano! Na firemních snídaních máme vždy veganskou, bezlepkovou nebo bez laktózovou nabídku. Kolegové také hojně využívají stravenky i zaměstnanecké slevy na sportovní aktivity.
Pro mě osobně je důležitá rovnováha a to jak mezi pracovním a osobním časem, tak i ve stravování. Mám rád kvalitní, přirozená a zdravá jídla, ale neřeknu ne, když jako celiak narazím na bezlepkový burger."
Firemní heslo nosí tým Grizly v srdcích i na tričku
O TVORBĚ NOVÉHO GRIZLY
Co vás motivovalo k zásadní změně e-shopového řešení a jaké byly vaše hlavní cíle?
Petr Miklík: „Jak Grizly neustále roste, zvyšovaly se i naše požadavky na e-shop. Bohužel jsme u stávajícího řešení nabrali tak velký technologický dluh, že bylo nejrozumnější postavit celý e-shop znovu.
V rámci grafických úprav se jednalo spíše o evoluci, než revoluci. To hlavní se dělo na pozadí. Díky zcela novým technologiím na sebe ale změny nenechají dlouho čekat a budeme optimalizovat i vzhled našich stránek."
Proč jste si pro tento náročný úkol vybrali právě Programii?
D.P.: „Důvodů bylo spoustu. Skvělé reference či pomoc při expanzi, která je pro nás klíčová. Do teď mám v paměti slova kolegy, který o Programii řekl: “Programia je takový butikový hotel. Na výběr je jen pár možností, ale všechny jsou výborné. Je tam jen pár lidí, ale všichni jsou excelentní a záleží jim na spokojenosti zákazníka. Pohodové a zároveň profesionální.”
David Grus: „Rozhodující bylo technické a systémové řešení, které zapadá do celkové softwarové struktury. Tím je orientace na MS produkty a jejich vzájemné propojení vedoucí k efektivnímu vytěžování dat.
Mimo to jsme hledali partnera poskytujícího stabilní zázemí a to zejména profesionálně/personální. Interní požadavek na datum spuštění byl stanoven velmi napjatě a z tohoto důvodu jsme si nemohli dovolit experimentovat."
To nás moc těší. :) Odkryjte nám, prosím, jak celý proces nového designu probíhal.
P.M.: „Projekt jsme zvládli v poměrně rychlém časovém sledu, cca v průběhu 1 roku. Nadefinovali jsme si funkce e-shopu, o které bychom neradi přišli, nové funkce a ty, které jsou standardem řešení u Programie.
Po odsouhlasení těchto požadavků vznikly první wireframy ve spolupráci s Ondrou Ilinčevem. Na základě kterých jsme dále ladili grafiku a komponenty pro jednotlivé stránky. Zde bylo našim cílem dostat na web více firemních prvků (maskota, barevnost, fonty) a připravit zákazníkům nové vychytávky."
D.G.: „Na počátku jsme museli zmapovat funkce na starém e-shopu. Protože dřívější praxe bylo postupné lepení funkcí bez jejich následné revize. Tento základní model nám poté poskytl podklady pro definovaní funkcí do nového e-shopu, poskytl podklady pro MVP a nastavení priorit.
Dalším postupem bylo stanovení průchodu webem ze zákaznického pohledu, přesné vydefinovaní z pohledu UX/UI. Pak už jsme se pustili do navrhování wireframu, kde došlo ještě ke zpřesnění našich požadavků."
Medvědího maskota společnosti můžete dnes vidět i na televizních obrazovkách
Jaké změny a inovace na Grizly.cz nejvíce oceňujete?
P.M.: „Ze zákaznického pohledu je to určitě zrychlení všech stránek (ačkoliv jsme zcela na začátku zrychlování), lepší použitelnost na mobilních zařízeních, větší přehlednost na detailech produktu a lepší průchodnost celým nákupním procesem. Nejvíc mě však těší možnost volby výdejního místa nebo boxu přes widget. To byla výzva i pro Programii, protože tuto funkci vyvíjeli speciálně pro nás.
Z pohledu našich kolegů nejvíce doceňujeme širší možnosti při tvorbě landing pages, časování akcí a bannerů a jejich automatické zapínání a vypínání. Super je také editace systémových textů. Ze začátku to bylo pro náš tým sice časově náročně, ale do budoucna nám to dává spoustu možností na změnu bez nutnosti zásahu Programie."
D.G.: „Osobně si nejvíce cením přímého napojení na SQL databázi našeho účetního systému. Nefungujeme již v XML feed dávkách, ale vše se zapisuje takřka real time. Dále jsem rád za možnost práce se scriptovými příkazy na úrovni administrace. Vše je technicky vyřešeno s ohledem na maximální zabezpečení dat, což je ale u Programie standardem."
Součástí redesignu byla i transformace B2B e-shopů. Jak na to reagují vaši partneři?
P.M.: „Zároveň s naší B2C značkou roste důležitost i B2B segmentu. Máme již početné portfolio B2B partnerů, kteří náš portál na denní bázi používají, a proto bylo nutné jim tuto práci zpříjemnit a zároveň snížit počet požadavků na náš back office. Je to tedy nedílnou součástí pro náš plánovaný růst v různých zemích."
NA ZÁVĚR
Když mluvíte o růstu... pochlubíte se nám na konec, kam míříte v příštím roce?
D.P.: „Plány jsou ambiciózní. Cílem je spuštění DACH regionu, minimálně jednoho východního trhu, příprava pro vstup na Amazon a rozšíření naší fyzické sítě v Česku i na Slovensku.
V rámci produktů hodně vsázíme na naše dárkové boxy a dokonce uvažujeme nad modelem předplatného. Rádi bychom si udělali velký zákaznický výzkum, abychom mohli optimalizovat procesy pro maximální zážitek a zvyšování CR. Obratově budeme cílit okolo 1,2 mld českých korun."
Děkujeme oběma za milý rozhovor a do Grizly přejeme, ať společně dosáhnete vytyčených cílů. ♥
V Grizly mimo jiné plánují rozšířit síť prodejen v Česku i na Slovensku
Stavba on-line kolosu krok za krokem
Jak jsme tak velký projekt vedli a na co jsme v Programii kladli největší důraz?
1. Stanovení priorit a MVP dokument
Práce začala pečlivou analýzou požadavků Grizly. Spolu s klientem jsme vytvořili podrobný dokument minimálního životaschopného produktu (MVP), kde jsme sladili požadavky na moduly, funkce a postupné fáze implementace.
Tento dokument jsme následně pilovali tak, aby každý detail odpovídal jak představám klienta, tak i našim doporučením pro maximalizaci efektivity e-shopu při jeho spuštění. To nám dalo silné základy pro každý další krok projektu.
2. Komplexní migrace a nové datové struktury
Přístup k datům stávajícího e-shopu nám poskytl detailní přehled o dosavadních procesech společnosti. Migrace nebyla jednoduchá. Náš tým, vedený kolegou Zbyňkem Šplýchalem, musel pečlivě analyzovat a přeuspořádat existující data, aby odpovídala nové struktuře.
Pracovali jsme s daty, která se během let rozšiřovala a měnila. I přes technické výzvy jsme dokázali převést kompletní strom kategorií, produktů a cen do nového systému. Tento krok vyžadoval pečlivost a zkušenosti, jelikož data z původního e-shopu postupně ztrácela strukturu a mnohdy i integritu a bylo třeba se s tím vypořádat velmi důkladně. Nejednalo se samozřejmě jen o data produktů ale o komplexni převod dat o zákaznících a jejich historii.
Na e-shopu najdete kvalitní Grizly produkty i potraviny známých značek
3. Efektivní správa produktů a napojení na ERP
Po migraci dat jsme klientovi poskytli funkční administraci, kde nyní může spravovat produkty, aktualizovat stromy kategorií a přidávat nové překlady.
Dalším klíčovým prvkem byla integrace s ERP systémem. Testovali jsme napojení na ERP v rámci provizorního prostředí a později i naostro. Vše bez zatížení stávajícího ERP systému Grizly, což bylo jedním z důležitých požadavků klienta. Data byla bezchybně odesílána a objednávky bez komplikací zpracovávány. Díky tomu může dnes klient efektivně řídit sklad a zásoby v reálném čase v navazujícím WMS systému.
4. Vývoj nových modulů a uživatelsky přívětivá grafika
Nový e-shop Grizly obsahuje řadu inovativních funkcí, které přispívají k pozitivnímu uživatelskému zážitku. Kromě klasických služeb jsme navíc zavedli landing pages s bannery a produktovými kartami, systém pro dárky, slevové kupóny a elektronické dárkové šeky. Dokončili jsme také modul pro rezervace produktů.
Unikátním modulem, který vyvíjíme Grizly na míru, je konfigurátor produktů. Zákazník si na e-shopu vybere obal, počet kusů a sám si vytvoří mix ořechů či sušeného ovoce dle své chuti.
Náhled konfigurátoru, ve kterém si zákazník vytvoří box dle své chuti
Responzivní grafiku a UX navrhl Ondřej Ilinčev a implementovali kolegové z kodérského týmu pod vedením Radima Bančovského. Výsledkem je skvěle odladěný design jak pro desktop, tak pro mobilní zařízení. O tom svědčí i pozitivní skóre Core Web Vitals.
5. Zajištění rychlosti a odolnosti e-shopu
Rychlost a stabilita nového e-shopu patřily mezi naše klíčové priority, proto jsme sledovali jeho načítání zejména při dnech se silným trafficem. V Grizly spustili velkou kampaň s influencery, během které jsme museli bleskově ladit poslední úpravy, aby internetový obchod hladce fungoval i při náporu uživatelů.
I díky vlastnímu CDN a kešování statického obsahu nyní internetový obchod sviští jako raketa. Hlavní roli v tom hrál náš tým seniorních programátorů – Kamila Petráše, Romana Pavlištíka, Petra Rzeplińského a Jana Hankuse, jejichž zkušenosti a rychlé reakce výrazně přispěly ke stabilitě e-shopu.
S Grizly spolupracují populární influenceři jako Mama Domisha, Emma Smetana, Jordan Haj či Palo Sekera
Konkrétní funkce a inovace nového e-shopu
Podívejme se pod skořápku dalšího internetového velikána z dílny Programia.
Chytrá bannerová pole
STRATEGICKÁ UMÍSTĚNÍ
Aby zákazníci na e-shopu Grizly viděli každou novinku či akci na první dobrou, rozmístili jsme bannerová pole na spoustu strategických míst. Plocha pro více bannerů je umístěna v boxu Nejprodávanější produkty, v rozcestníku kategorií, ve výpisu produktů, na úvodní straně nebo přímo v produktovém textu. Samozřejmostí je responzivita obsahu.
Bannerová pole ve výpisu nejprodávanějších produktů
ČASOVÁNÍ BANNERŮ
Vychytávkou jsou bannery s odpočtem času, které jsou vysoce motivační během nákupní akce. Dále také možnost časování, kdy se banner zobrazí či vypne dle data a času, jaký si klient předem nastaví. Je to velká výhoda při změně kampaní a komunikace na e-shopu, která zvyšuje efektivitu marketingového týmu.
Bannerové pole ve výpisu produktů
DYNAMICKÝ OBSAH? BEZ POTÍŽÍ
Další funkcí bannerových polí je možnost nahrání video souborů místo statických grafik. Video ve formátu .webm se začne okamžitě přehrávat přímo na e-shopu. Udržíme tak pozornost zákazníka.
PERSONALIZOVANÉ BANNERY
Zajímavostí jsou také parametry pro zobrazení daného banneru. Klient si v administraci dokáže lehce nastavit, pro koho má být daný obsah viditelný. Bannery a další pole tak mohou být na e-shopu zapnuté pouze pro konkrétní zákaznické skupiny (například jen pro přihlášené zákazníky a pod.). Obsah na hlavní stránce e-shopu je tedy personalizovaný, což napomáhá k dokončení nákupu, opakovaným objednávám i zvyšuje důvěru.
Rozmístění bannerů na desktopové home page Grizly
OTEVŘENÁ EDITACE OBSAHU V ADMINU
Pomyslnou třešničkou na dortu mezi funkcemi je otevřený editor landing pages, díky kterému si může klient sám umisťovat bannery do polí na systémových stranách. Nepotřebuje tak pomoc kodéra a obsahy dokáže měnit během krátké chvíle dle své potřeby. (O tomto inovativním přístupu při vývoji se dočtete více níže v článku.)
Info grafické bannery na produktové straně
Filtrace, která rozumí potravinovým alergiím
Spoustu z nás trápí různé intolerance, kvůli kterým musíme z jídelníčku vyřadit některé suroviny. Aby si zákazníci pochutnali a zároveň jim jídlo nezpůsobilo potíže, připravili jsme v kategoriích speciální filtry.
- Filtr dle alergenů | Zákazník si dle svého jídelníčku navolí alergeny, které nechce, aby se v potravině objevily. Pokud je tedy někdo alergický na příklad na arašídy, označí filtr „Bez arašídů (s číslem alergenu)” a zobrazí se mu všechny dobroty, které může s klidem jíst a neuškodí mu.
- Filtr dle preferencí | Sto lidí, sto chutí. A právě tomu jsme přizpůsobili druhý specifický filtr, ve kterém si uživatel opět označí, co nechce ve své potravině. Může si tak vybrat laskominy, které jsou bio, bez palmového oleje, veganské nebo bezlepkové.
Filtrace dle preferencí i alergenů
Nejvýhodnější balení na prvních místech
ŘAZENÍ DLE CENOVĚ NEJVÝHODNĚJŠÍCH BALENÍ
Sami z obchodů známe, že větší balení je sice dražší, ale v poměru gramáže a ceny může být ve skutečnosti výhodnější. Proto jsme k běžným řazením v produktovém výpisu (Dle ceny, Dle hodnocení…) přidali i nové řazení Dle nejvýhodnějšího balení. Zákazník tak na prvních pozicích v sortimentu uvidí takové směsi ořechů a ovoce, které ho vycházejí nejlépe.
Řazení produktů ve výpisu podle Nejvýhodnějšího balení
PŘÍZNAK FÉROVÁ CENA
Finančně nejvýhodnější balení mají zároveň svůj příznak „Férová cena". Pokud si uživatel vybírá z více velikostí balíčků přímo na produktové straně, u toho s nejlepším poměrem hmotnosti ku ceně se mu zobrazí červený štítek. E-shop tak motivuje k nákupu většího množství, ale hlavně v dlouhodobém měřítku ušetří svým zákazníkům.
Štítek Férová cena u nejvýhodnějšího balení na produktové straně
VÝHODNÁ BALENÍ PŘÍMO NA PRODUKTOVÉ STRANĚ
Výhodnou cenu zákazníkovi kromě velikosti balení zajistí také kombinace produktů. Nově může akční produktové sady nakupovat rovnou na produktové straně. Pouze jedním kliknutím si vloží do košíku celou sadu a získá tak více dobrot za lepší cenu.
Zvýhodněné produktové sady na jedno kliknutí
Jiný stát, jiný produkt
V administraci internetového obchodu si klient může označit, které produkty či celé kategorie se zobrazí na které jazykové mutaci. Třeba solené kešu může prodávat v Česku a na Slovensku ale v Polsku zároveň ne. Dokáže tak sortiment lépe přizpůsobit poptávkám daných trhů.
Výběr států v administraci produktů
Slevový kupón na jeden klik
U akčních produktů zákazník nemusí až do košíku, aby viděl, kolik mu slevový kupón ušetřil. Slevu systém vypočítá přímo ve výpisu produktů i na produktové straně. A když se zákazník rozhodne kupón využít - jedním kliknutí ho zkopíruje a vloží do košíku. Žádné přepisování, žádné pamatování a sleva je jeho. Tato funkce motivuje ke koupi a ulehčuje uživateli průchod konverzní cestou.
Nepřehlédnutelný slevový kupón ve výpisu produktů
Na produktové straně zákazník hned ví, kolik ušetří
V košíku uživatel jasně vidí svou slevu do posledního haléře
Vychytané nákupní tlačítko
VĚTŠÍ POČET BALENÍ
Oříšku není nikdy dost. Proto jsme nákupní CTA vyladili tak, ať zákazník na dvě kliknutí vloží produkt do košíku a zároveň přidá jeho další balení. Ve výpisu produktů i na produktové straně jednou klikne na CTA „DO KOŠÍKU", které se následně transformuje v počítadlo kusů. Poté stačí jen klikat na znaménko + a automaticky se zvyšuje počet balení přímo v košíku. Skvělá funkce, která zrychluje a ulehčuje nákupní proces.
Nákupní CTA před prvním kliknutím
Změna na počítadlo kusů, které se posílají rovnou do košíku
HLÍDACÍ PES
Pokud je produkt zrovna vyprodaný, nákupní CTA se automaticky transformuje do tlačítka hlídacího psa. Ten sleduje dostupnost a jakmile je položka opět skladem, dá zákazníkovi vědět mailem i do jeho uživatelského účtu. Pokud už zákazník hlídání produktu nasazeno má, tlačítko o tom informuje hláškou „Hlídáme dostupnost".
Příklad využité i nevyužité služby hlídacího psa
TLAČÍTKO 2 + 1 ZDARMA
Pokud Grizly u produktu nabízí akci 2 + 1 balení zdarma, vedle nákupního CTA se zobrazí ještě druhé konverzní tlačítko. Zákazníkovi tak stačí pouze kliknout na druhé CTA a do košíku se mu automaticky vloží tři balení produktu, kdy třetí z nich je jako dárek s cenou 0 Kč.
Nákupní CTA pro akci 2 + 1 na produktové straně
Z kuchařky rovnou do košíku
Grizly má svůj on-line magazín, kde vzdělává v oblasti zdravého životního stylu ale také přispívá lahodnými recepty. Kromě lákavých fotografií a vysvětlení postupu najde zákazník v receptu i soupis navážených ingrediencí, které jsou odkazy provázány přímo s produkty na e-shopu.
Přehledný recept s prolinky na produkty Grizly
Když zákazník dostane chuť si jídlo rovnou uvařit, pouze jednou klikne na tlačítko pod receptem a všechny potřebné ingredience se automaticky vloží do košíku. Žádné sepisování, žádné dlouhé nakupování. Stačí už jen dokončit nákup a může kuchtit.
Jeden klik a suroviny k vaření jsou připraveny v košíku
V košíku má zákazník jasno
Průchod košíkem je jedna z nejrizikovějších částí nákupního procesu. Zákazník zde může něco přehlédnou či mu informace naopak chybí a kvůli tomu nedokončí objednávku. Abychom tomu maximálně předcházeli, dbali jsem na naprostou přehlednost všech kroků.
NAPROSTÁ PŘEHLEDNOST
Na pravé straně zákazník vidí přehled svého nákupu včetně všech doprav a plateb. V druhém kroku mu systém na den spočte, kdy se bude doručovat jeho nákup. Automatické vyplňování formulářových polí je samozřejmostí.
REZERVACE PRODUKTŮ
Produkty zákazníkovi Grizly v košíku hlídá 20 min po jejich přidání. Pokud během toho zákazník cokoliv změní, počítá se dalších 20 minut. Během tohoto času má zákazník 100% jistotu, že o svůj nákup nepřijde. Jakmile tento čas vyprší, produkty v košíku zůstanou, ale rezervace skončí. Motivujeme tak zákazníka k rychlejšímu dokončení nákupu.
Odpočet času rezervace zboží v košíku
SKUPINY DOPRAV
V druhém kroku košíku si může zákazník zvolit ze 3 způsobů dopravy - na výdejní místo, osobní odběr nebo doručení domů. Jakmile si vybere jednu z nich, rozbalí se mu seznam konkrétních dopravců, časů doručení a cen. Pokud je u jednotlivých dopravců různá cena, zákazník před rozbalením vidí tu nejnižší.
Zobrazení tří způsobů dopravy
VÝDEJNÍ MÍSTA
Detailně promakanou funkcionalitou je výběr výdejních míst. Zákazník si může vybrat přepravce a ihned vidí cenu dopravy i dobu doručení. Výdejní místo pak jednoduše zvolí buď ze scrollovacího výpisu nebo přímo v mapě. Takto hladce to funguje i na všech zahraničních mutacích, kde jsme integrovali globální přepravce s jejich pick-up pointy, časy doručení a aktuálními ceníky.
Přehledný výběr výdejních míst
NEPROŠLA ON-LINE PLATBA KARTOU? RYCHLE TO ZMĚNÍME
Stává se, že z různých důvodů nedojde k dokončení platby skrze platební brány. Vyvinuli jsme proto nový modul, díky kterému dokáže zákaznická péče Grizly i sám zákazník změnit způsob platby u konkrétní objednávky. Velmi rychle se tím vyřeší komplikace a hladce dokončí nákup.
Pohled do administrace objednávky
Způsob platby si dokáže změnit přímo zákazník
VERZE DĚKOVACÍCH STRAN
Highlightem je nová funkcionalita zobrazování odlišných děkovacích stran. Po dokončení nákupu načte zákazníkovi konkrétní stránka dle toho, jakou zvolil kombinaci dopravy a platby. Klient tak poskytuje přehledné personalizované prostředí v každé části nákupního procesu.
Administrace e-shopu, kde je možné tvořit jednotlivé verze děkovacích stran
Náhled děkovací strany při on-line platbě kartou
Náhled děkovací strany při platbě převodem
Personalizace transakčních mailů
Automatický e-mail s informacemi o objednávkách odchází různým zákazníkům v různých podobách a to dle kombinace dopravy a platby. Zákazník, který platí převodem na účet dostane jiný mail než ten, který si zvolil platbu dobírkou. V mailu uživatelé prostě najdou jen ty informace, které skutečně potřebují vědět, a nedochází ke zmatení.
Náhled do administrace systémových mailů
Medvědí věrnostní program
V propracované věrnostní sekci si zákazník vybere ze spousty výhod a služeb.
- Registrovaný uživatel automaticky získá věrnostní slevy a pokud je přihlášený, na e-shopu se mu zobrazují výhodnější ceny produktů než neregistrovaným návštěvníkům.
- Všichni registrovaní mohou využívat také zaměstnanecké benefity Edenred či e-stravenky Cheque dejeuner. Ve svém profilu si jednoduše dobije kredity, kterými poté může platit až do výše celé objednávky včetně dopravy.
- Jako první dostane upozornění o obnovení dostupnosti vyprodaného produktu, o který má zájem.
- Pokud během půl roku objedná nad 3 000 Kč, povýší na člena Moje Grizly. Díky tomu získá navíc výhody jako doprava zdarma, dárky či vyšší slevy.
Dobíjení kreditů na nákup v uživatelském účtu
Věrnostní program Moje Grizly
Účet prémiového uživatele Moje Grizly
POHODLNÉ REKLAMACE
K systému klienta jsme napojili reklamační nástroj Retino a to přímo do profilu uživatele. Pokud bude chtít zákazník nákup reklamovat, přihlásí se do svého účtu, kde to zvládne během pár kliknutí. Nástroj ho navede.
Reklamační nástroj Retino přímo v uživatelském účtu
Administrace pro české a slovenské B2B partnery
Balíčky ořechů putují do domácností nejen přímo z Grizly.cz, ale také od jejich českých a slovenských velkoobchodních partnerů. V Grizly plánují zvyšovat kvalitu obchodních služeb a rozšiřovat B2B síť, proto jsme kromě pěti maloobchodních stránek tvořili také přehledné prostředí pro velkoobchod.
Přihlášení do B2B rozhraní
👑 To nejlepší nakonec - administrace otevřená k úpravám frontendu přímo klientem
Stává se trendem, že si obchodní společnosti chtějí tvořit svá e-shopová řešení a sami se angažují v technologických změnách svých e-shopů. My jsme na stejné vlně inovací, a proto tvoříme otevřený editor! Například celý detail produktu v administraci Grizly je otevřený k úpravám na frontendu tak, že si je může provést klient sám. Stejně tak si může tvořit vlastní landing pages, kde si bez zásahu kodéra rozmístí texty, bannery i produktové karty s tlačítkem ke koupi.
Pokud by se do toho v Grizly chtěli do budoucna více pustit, jsme připraveni zaškolit klientův tým tak, aby si velkou část aplikace mohli editovat sami dle svých požadavků.
V inovacích neustále překonáváme sami sebe a dbáme na to, ať jsme vždy o krok dopředu. ♥
Landing page s bannery i produktovými kartami, kterou si klient vytvoří zcela sám
Co na ambiciózní projekt říká Pavel Kramný za Programii?
„ Část e-shopu jsme stavěli na nových technologiích, takže například celý detail produktu je již otevřen i klientovi a pokud by se obchodní společnost Grizly časem přeorientovala na technologickou, což jistě doporučujeme a je trendem, tak jsme bez problémů připraveni zaškolit odborníky ze strany klienta a vysvětlit jim, jak si sami mohou velké část aplikace upravovat ve své režii.
Na tuto část jsem obzvláště hrdý a to zejména k šibeničnímu termínu spuštění, ke kterému jsme se zavázali a který jsme bezvýhradně dodrželi - bylo to 5 neskutečně našlapaných měsíců, ale team pod vedením kolega Vaška Pekárka, Jirky Ryby a Mirka Hlisnikowského to zvládl bravurně.
Jako projektový manažer bych velmi rád vyzdvihl spolupráci s kolegyní Lenkou Limberkovou z Grizly, která neúnavně tlumočila požadavky za stranu klienta, ukázala se být velmi chápavou a zkušenou v oblasti datové i aplikační a prakticky díky ní celá spolupráce s klientem fungovala jako dobře namazaný stroj.
Děkujeme, nebývá zvykem, že je za klienta - tedy na druhé straně, takový člověk, který do celého nového projektu vloží kompletně celý svůj čas - většinou mají klienti na práci další svou agendu a novému projektu se věnují okrajově a pak, před spuštěním, začínají posílat řadu připomínek, což se zde, díky zvolené agilní metodice, pravidelným týdenním (někdy i častějším) callům nestalo a efektivita celé výroby a dodání MVP se výrazně zvedla. Velké díky také Marku Walkovi a Ivaně Paršové z Grizly, jejichž práce výrazně přispěla k dodržení termínu spuštění nového e-shopu.
Nesmím zapomenout na práci našich testerek Renaty Ocelkové, Jany Havláskové, Martiny Jalůvkové a Terezie Ocelkové, které vytvořily přehledný testovací protokol jednotlivých částí eshopu, manuály pro klienta, jak co tvořit a editovat a které otestovaly eshop na všech možných i nemožných kombinacích a hlavně na různých prohlížečích a mobilních zařízeních - díky nim proběhlo nasazení projektu velice hladce. Také bych rád poděkoval našim adminům Michalu Tribulíkovi a Peteru Hercovi za hladký přechod na naše hostingy a technický dohled.
Děkuji tedy všem zúčastněným ze strany Programie i klientovi za super proaktivní přístup!"
Pavel Kramný, CTO, co-owner Programie
Je pro vás tvorba vlastního e-shopu příliš těžký oříšek? Obraťte se na nás z Programie. Stavíme on-line obchody už dvanáctý rok a naši zkušení specialisté rádi pomohou i vám.