Programia - Tvorba e-shopů, shop, eShop, e-shop, B2C, B2B

MENUZAVŘÍT
Úvod Novinky Zákaznický zážitek v době digitální, gratulujeme k vítězství Spokojenému psovi

Zákaznický zážitek v době digitální, gratulujeme k vítězství Spokojenému psovi

8.2. 2018

O soutěži Mastercard obchodník roku

Mastercard Obchodník roku je prestižní ocenění nejlepších obchodníků v jednotlivých kategoriích maloobchodu (seznam všech vítězů). V letošním roce se uskutečnil již patnáctý ročník. Za tuto dobu si Mastercard Obchodník roku vydobyl velkou mediální publicitu a respekt samotnými obchodníky. Slavnostní vyhlášení absolutního vítěze, vítězů všech oborových kategorií i zvláštních cen proběhlo 6. února 2018 v rámci galavečera konference Retail Summit 2018 v Clarion Congress Hotelu v Praze.

Soutěžní kategorie Zákaznický zážitek v době digitální

Princip výběru vítěze kategorie Mastercard Obchodník roku 2017 - Zákaznický zážitek v době digitální je tříkolový a je kombinací expertního názoru a volby profesionály z odvětví obchodu. V prvním kole proběhla individuální nominace kandidátů ze strany členů expertního týmu a na základě hlasování byly vybrány tři nominace s největším počtem hlasů. O vítězi kategorie rozhodli hlasováním účastníci konference Retail Summit 2018 a stala se jím společnost SpokojenyPes.cz
Tomáš Haškovec, marketingový ředitel společnosti SpokojenýPes.cz s oceněním
 Vlevo šéf MasterCard Miroslav Lukeš, vpravo - Tomáš Haškovec,
marketingový ředitel společnosti SpokojenýPes.cz s oceněním

Zvítězil Spokojený pes

Proč právě on? Firmě se podařilo zákazníky vtáhnout do hry a dlouhodobě s nimi budovat skvělé vztahy (viz např. její Facebook). Vztahy plné interakcí a oboustranné otevřenosti. Není přece úplně obvyklé, aby firma své zákazníky nazývala smečkou a smečka znala všechny ze psa a na oplátku je oslovovala křestními jmény.
Společnost neustále tlačí na zlepšování úplně všeho, co snad zlepšovat lze. Její nápady jak v technologiích, tak komunikaci i marketingu jsou v mnoha ohledech pionýrské a mají vynikající dopady na růst firmy a vztahy se zákazníky.
 Ukázka psích boudiček
O vítězi tedy rozhodlo hlasování publika na Retail Summitu. Co jej tak zaujalo? Především realizovaný příběh "tak trochu jiné krabice", který prezentoval šéf marketingu Tomáš Haškovec. Jde speciální o krabici na posílání zboží, kterou ve Spokojeném psovi vymysleli. Z krabice si pak zákazník doma složí psí boudu. Krabice vyhrála tuzemský Obal Roku 2016 a o pár měsíců později celosvětovou obalářskou soutěž Worldstar Packaging Award.
Jenže myslíte, že tohle Spokojeného psa uspokojilo? Ne, neuspokojilo. Jedna krabice, i když ověnčená světovým obalářským "Oscarem" jim nestačila a zase popošli o kus dále. Blíže a ještě blíže k zákazníkům. Jak? Zapojili do hry své zákazníky, kteří se pustili do vlastních grafických návrhů krabic. Nakonec na krabice začali i tisknout křestní jména příjemců. Nicméně tušíme, že tohle ještě konec nebude ... :-)