Programia - Tvorba e-shopů, shop, eShop, e-shop, B2C, B2B

MENUZAVŘÍT
Úvod Novinky Spokojený Pes roste do výšky i do šířky

Spokojený Pes roste do výšky i do šířky

Kavíková Sylvie 22.10. 2019

V polovině října spustil e-shop Spokojený Pes, který byl doposud pouze v Čechách, také slovenskou verzi na doméně SpokojnyPes.sk a svou působnost tak rozšířil za hranice rodné země. To ale z novinek ze světa domácích mazlíčků není zdaleka vše. Spokojený Pes se totiž zvětšuje nejen do šířky, ale strmě vzhůru roste také křivka jeho tržeb – letos se dotkne 400 milionů korun. Jak se mu to povedlo?

Z malé rodinné firmy mezi špičku

Spokojený Pes začínal v roce 2005 jako malá rodinná firma a v průběhu 14 let se vypracoval na oblíbeného dodavatele krmiva a potřeb pro kočky, psy a další domácí mazlíčky.

Spokojený Pes krmí už i na Slovensku

Zájem o jeho produkty se začal zvyšovat nejen v České republice, ale také v sousedním Slovensku. V polovině října 2019 proto Spokojený Pes spustil slovenskou mutaci svého e-shopu a dělá nyní radost majitelům domácích zvířat i zde. V žádném případě ale nečekejte kopii české verze e-shopu.
Spokojený pes HP
„SpokojnyPes.sk bude jejich – slovenský. Vytvořený na míru pro slovenské potřeby, přání a produktové preference. SpokojnyPes.sk bude vonět brynzou, štěkat nad Tatrami a bude mít říz uleželé žinčice,“ říká Tomáš Haškovec, marketingový ředitel Spokojeného Psa.
V den spuštění byl ale pravděpodobně nejspokojenější první zákazník, protože právě ten vyhrál nakupování na e-shopu na celý rok zdarma. Pro prvních tisíc nakupujících jsou pak připraveny vouchery, Spokoboxy, pamlsky a spousta dalších lákavých odměn.
Tím ale v žádném případě nepřijdou čeští zákazníci zkrátka. Firma má pro ně připravenou celou řadu inovací a novinek, na které se mohou v následujících měsících těšit.

Tržby Spokojeného Psa se blíží k půl miliardě korun

Už je to jisté, letos dosáhne Spokojený Pes tržeb ve výši 400 milionu korun, což je opravdu značný posun od roku 2005. Důvodem jsou nejen kvalitní produkty a spokojení zákazníci, ale také do nejmenšího detailu promyšlený e-shop.
Díky technologickému vývoji nyní umožňuje návštěvníkům a zákazníkům najít přesně to, co hledají, potřebují a chtějí. Nastavená personalizace a implementace Luigi’s Boxu reaguje na jejich potřeby a vede je směrem k nákupu.
„Přání zákazníků musíte nejen plnit… ale do velké míry předvídat. Personalizace je v komunikaci základem. Prediktivní řazení produktů na e-shopu a ve vyhledávání je jen špičkou ledovce. Ale funguje skvěle :-),“ dodal Tomáš Haškovec.