
Vánoční večírek v Programia? To byla jízda!
Počítač jsme pro tuto chvíli dali stranou a posadili se za volant. Vánoční večírek v Programia byl ve znamení rychlosti, adrenalinu, dárků a dobrého jídla. Mrkněte sami, kde se konal a jak jsme si jej užili.
CELÝ ČLÁNEK

Byli jsme tam jako jeden z pěti. Eshopista 2019 očima Programia.cz
Zúčastnili jsme se pátého ročníku největší panelové diskuze v rámci projektu Eshopista. Náš Pavel byl jedním z pěti řečníků. Přečtěte si, jaká zajímavá témata zazněla, a seznamte se s technologiemi personalizace a vyhledávání.
CELÝ ČLÁNEK

Gratulujeme našim zákazníkům k famózním vítězstvím v Heureka ShopRoku
Nejzářivější hvězdy e-shopového nebe byly nalezeny. Úspěch našich klientů byl v jubilejním desátém ročníku opravdu pozoruhodný. Od srdce všem gratulujeme!
CELÝ ČLÁNEK

Kariéra
Hledáme databázového specialistu/integrátora MS SQL pro Ostravu
Znalost MS SQL, jazyk T-SQL (aktuálně používáme verzi 2019, budeme přecházet na verzi 2022)
Orientace C# jazyka pro zapouzdřené objekty v SQL výhodou
Práce na datovém propojení s různými heterogenními systémy našich klientů – ERP (Vario, Helios, K2, Money, Pohoda, NAVISION, …), IS (ABRA, …), Web Services + jejich
CELÝ ČLÁNEK

Jsme generálním partnerem Barcampu
Barcamp Ostrava je otevřená komunitní konference ze světa internetu. Letos se koná 24. listopadu. Je zaměřena na nové trendy v internetových aplikacích a technologiích, webdesignu, marketingu, internetové reklamě, digitálních médiích a podnikání.
CELÝ ČLÁNEK

Máme nové, skvělé vyhledávání pro e-shopy
Programia hlásí ukončení vývoje a beta provozu nového, skvělého vyhledávacího engine pro e-shopy. Jako první byl nasazen na SpokojenyPes.cz a výsledky zde ukazují ohromný nárůst konverzí. V beta provozu zde běžel od června do konce října 2018.
CELÝ ČLÁNEK

Alternativa personalizace přímo od Programie
Máme pro vás dobrou zprávu. Jako první významná e-shop platforma v ČR budeme mít personalizaci již brzy integrovánu do jádra PGShopu. Naši zákazníci tak nebudou muset hledat externí řešení personalizace, složitě je integrovat s e-shopem a poskytovat velmi citlivá data zákazníků třetím stranám. Budou tak moci svým návštěvníkům zpříjemňovat nákupní zážitky a dosahovat vyšších konverzí.
CELÝ ČLÁNEK

Astratex přešel na řešení Programie se všemi jazykovými mutacemi
Astratex je lídrem na trhu spodního prádla a plavek v ČR s ročním obratem přesahujícím půl miliardy korun. Zároveň úspěšně expanduje do dalších evropských zemí, například do Polska, Rumunska či na Ukrajinu.
CELÝ ČLÁNEK

Zákaznický zážitek v době digitální, gratulujeme k vítězství Spokojenému psovi
Výsledky soutěže Mastercard Obchodník roku byly vyhlášeny 6. února 2018 v rámci konference Retail Summit. Jsme nadšení z toho, že právě náš klient ostatním ukazuje cestu. Cestu k nákupnímu zážitku a zákaznické věrnosti. Přístup, kdy se suché nakupování mění v zážitek a z firmy se společně se zákazníky stává smečka.
CELÝ ČLÁNEK
Počet položek: 89